-Anna Crawford Kromann, Lene Tanggaard & Katrine Tranum Thomsen:
Introduktion
-Anna Crawford Kromann, Lene Tanggaard & Katrine Tranum Thomsen:
Pragmatismen træder frem i Nest - En undersøgelse af Nest’s videnskabsteoretiske ståsted og betydning heraf for PPR praksis i Danmark
-Anna Crawford Kromann & Lene Tanggaard:
Nest møder velfærdsideologi i Aarhus – Erfaringer med at koble et amerikansk inklusionskoncept og dansk velfærdsideologi i skoleudvikling
-Jacob Bogh Sønderby: Praksisnært følgeskab - Nest inspireret samskabelse i Svendborg Kommune
Line Husum Pedersen, Lise Kirkegaard & Mads Rune Dahlstrøm: ALFA-klasser i Viborg Kommune
-Dorthe Møller Andersen, Karin Lykke & Katrine Tranum Thomsen: Nest i dagtilbud - Hvorfor kan et amerikansk skoleprogram for børn med autisme være en måde at arbejde med læringsmiljøet i danske daginstitutioner i samarbejdet mellem PPR og dagtilbud?
-Micki Sonne Kaa Sunesen:
Nest – et bud på en transformeret specialpædagogisk praksisform
-Benedikte Havndrup & Christine Christensen:
Nest og det neuroaffektive i Slagelse
-Jan Sejersdahl Kirkegaard:
Perspektiver på Nest og mellemformer
-Thomas Szulevicz:
Nest pædagogikkens ubesvarede spørgsmål
-Jeppe Agger Nielsen:
Outbreak: Nest på rejse i Danmark
Abstracts: >>> |