Søg titler, forfatter m.v.her:
Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift
Det faglige vindue for anvendt psykologi
HELE NUMRE » TEMANUMRE » 55. årgang, nr. 5 Tema: PPR og den pædagogiske psykologi
 
55. årgang, nr. 5 Tema: PPR og den pædagogiske psykologi - okt 2018 Pris: 120,00 DKK

Lone Hygum, Sara Bork, Louise Einspor og Vibe Strøier:
Forord.

Lene Tanggaard:
Når man er vært for meget – et PPR i udvikling.

Jørn Nielsen:
Kontekst management som praksisform.

Vibe Strøier:
PPR-psykologen som den Gode og Årvågne Vært. Vært: Paradigmer og Positioner.

Camille Leicht, Morten Novrup Henriksen og Thomas Lundby:
PPR som organisationskonsulenter – Den lille Revolution som er på vej?

Sara Bork, Louise Einspor og Lone Hygum:
Vi lærer ved at bruge det, vi lærer – Afprøvende læringsfællesskaber omkring kerneopgaven i PPR.

Hanne Bisgaard Jensen, Anne-Mette Lyngvold Nielsen og Maria Hedegaard: ‘Sampraksis’ som tværprofessionel samarbejdsform.

Sanne Birk Christensen og Abigael Cora Smith:
Ensom Ulv – fri Fugl: Psykologfaglig kompetenceudvikling i PPR via kollaborativt samarbejde.

Anne Suurballe Tornelund, Christina Keis Jakobsen og Sara Hedegaard Jensen:
Hvis vi tror på, at børn lærer i sociale fællesskaber – hvorfor tror vi så, at voksne lærer i et lukket møderum?

Iram Khawaja:
Radikalisering i skolen? Fra etnicitet og køn til muslimskhed, fælleshed og belonging. 



Køb enkeltartikler >>>

Læs engelske abstracts >>>

Forlaget Skolepsykologi, C/o Pædagogisk Psykologisk Forening | Stockholmsgade 27 | 2100 København Ø | Tlf.: +45 24785300 | Salg tlf.: +45 45460050