Bjarne Nielsen:
Skolens ressourcecenter – som dynamo for udvikling af almenundervisningen
Bo Møhl og Lotte Rubæk:
Når børn og unge skærer smerten bort
Camilla Printz og Mai Juul Andersen:
At bringe hverdagen ind i konsultativt arbejde – videoobservation som metode
Ditte Dalum Christoffersen:
“De siger at jeg skal tage mig sammen” – En tekst om kedsomhed i skolen
Dorthe Lau, Hanne Forsberg, Else Skibsted og Anne Søndberg:
Inkluderende specialpædagogik og specialpædagogiske kompetencer
Line Engel Clasen, Pia Rathje, Bjørt Lind, Helene Jansen, Svend Aage Madsen:
Gruppebehandling til ofre for seksuelle overgreb – børn og unges oplevelse og evaluering
Hanne Forsberg og Dorthe Lau:
Specialpædagogiske kompetencer i forhold til elever i komplicerede livs og læringssituationer
Ida Schwartz:
Læringsfælleskaber i skolen
Jytte Birk Sørensen:
Kontakt i teori og praksis – at arbejde med mennesker er at arbejde med ontakt
Lærke Jensen, Rikke Rossen, Rita Thomsen, Mette Sonniks og Peter Berliner:
Man skal kunne se glæden – familieklassen i Nuuk: tryghed, åbenhed og fælles læring
Else Skibsted:
Inklusion og differentiering – et eksempel fra skolepraksis
Ulrika Gidlund:
Teachers’ understanding of Emotional and Behavioral Difficulties (EBD) in Sweden - What is the problem? in Sweden - What is the problem?
Køb enkeltartikler >>>
Læs engelske abstracts >>>
|