Lisser Rye Ejersbo og Bo Steffensen, gæsteredaktører
og redaktionen for “Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift”
Forord
Bo Steffensen og Lisser Rye Ejersbo
Pædagogisk neurovidenskab
Bo Steffensen
Hjernen, sprog og læsning
Pernille Bødtker Sunde og Lisser Rye Ejersbo
Matematikundervisning i et pædagogisk neurovidenskabeligt perspektiv
Gavin R. Price & Daniel Ansari
Developmental Dyscalculia: Characteristics, Causes and Treatments
Theresa Schilhab
Neurale bottom-up og top-down processer i læring og undervisning
Simon Nørby
Udbytterig læring: Om tre faktorer der befordrer langtidshukommelse
Charlotte Ringsmose
Læring i daginstitutioner
Louise Bøttcher, Berit Falkenstrøm og Lone Bryder Nielsen
Kognitive undersøgelser af børn med cerebral parese som grundlag for inkludering i skolealderen
Ulrik Jeppesen
Et selvstændigt og meningsfuldt liv for voksne med erhvervet hjerneskade og anterograd amnesi?
Lisser Rye Ejersbo
Intuition og læring
Læs engelske abstracts >>>
FREE DOWNLOAD
>>> Omslag
>>> Indhold |